• Lokaler
        • Privat
  • Mad og drikke
        • Catering
        • Festkager
        • Drikkevarer
  • Leje
        • Duge & Service
        • Teltudlejning
        • Festudstyr
        • Lys & Lyd
  • Underholdning
        • Musik
        • Aktiviteter
        • Underholdning
  • Personale
        • Transport
        • Køkken & Servering
        • Fotograf & Video
        • Hår, Makeup & Negle
        • Fest & Eventarrangør
  • Alt til festen
        • Blomster
        • Bouquet til bryllup
        • Festartikler & Pynt
        • Gaver & Smykker
        • Invitation & grafik
Bliv partner
Søg
Close this search box.
  • Lokaler
  • Mad og drikke
  • Leje
  • Underholdning
  • Personale
  • Alt til festen
  • Min Konto

Aalbæk Badehotel

  • INFORMATION
  • GALLERI
  • ANMELDELSER 0
  • prev
  • next
  • Ring nu
  • Gå til hjemmeside
  • Skriv en anmeldelse
  • Del
  • prev
  • next
BESKRIVELSE

Gør din fest til noget særligt

Lad Aalbæk Badehotels hyggelige selskabslokaler danne rammerne om din næste fest. Vi har dygtigt personale, der står klar til at gøre din fest helt særlig. Vi kan det meste, så hvad enten du skal holde barnedåb, konfirmation, bryllup eller fødselsdag, kan du trygt overlade det til os. Vores selskabslokaler er egnet til alle slags fester og har plads til 100 gæster.

GALLERI
MAD
  • Madmuligheder: Frokost, Aften
  • Specialkost og allergener (ved forudbestilling):Mulighed for vegansk menu, Mulighed for vegetarisk menu, Kan tage hensyn til nøddeallergi, Kan tage hensyn til laktoseallergi, Kan tage hensyn til glutenallergi, Kan tage hensyn til skaldyrsallergi, Kan tage hensyn til mælkeproteinallergi, Kan tage hensyn til æggeallergi
PRISER
  • Prisklasse: Billig, Moderat
  • Festpakke pr. person (eksl. drikkevarer):298
  • Festpakke pr. person fra (inkl. drikkevarer):698.00
  • En festpakke inkluderer:Velkomstdrink, 3 retters menu m. vin ad libitum under spisningen, 1 gl. dessertvin, øl og sodavand ad libitum fra kr. 698,00 3 retters menu excl. drikkevarer m.v. fra kr. 298,00
EKSTRA VÆRDI GENNEM ARRANGEMENTGUIDEN

v. minimum 50 gæster tilbydes værtsparret gratis overnatning

DETALJER OM STEDET
  • Stil på bygning og atmosfære : Historisk, Charmerende, Romantisk
  • Lokalekapacitet: 80
  • Minimum antal gæster for at få eget lokale: 20
  • Kan medbringe egen: DJ, Band
  • Åben for:Natmad
  • Mulighed for eksklusivitet: Ja
  • Information om eksklusivitet: Det forudsætte at man lejer hele hotellet incl. værelser
  • Typer af arrangementer : Barnedåb, Bryllup, Familie- og vennesammenkomst, Fødselsdagsfest, Jubilæum, Kobber- sølv- guldbryllup mv., Konfirmation, Mindesammenkomst, Reception
OVERNATNING
  • Overnatningsmulighed:Ja - på stedet
  • Værelser:59
  • Dobbeltværelser:59
  • Sengepladser:118
  • Information vdr. overnatning:I forbindelse m. arrangementer kan vi tilbyde særpris på overnatning.
FACILITETER
  • Adgangsforhold: Gratis parkering, Opladning af EL bil, Handicapvenligt, Tæt på offentlig transport
  • Information om adgangsforhold: Vi kan evt. hjælpe med at arrangere bustransport
  • Stedets faciliteter: Adgang til eget udendørsområde (have, terrasse), Dansegulv, Yoga Egnet, Mikrofoner, Lydanlæg, Projekter og Lærred, Fyrværkeri tilladt, Separat velkomstområde, Gåafstand til kirke, Mulighed for vielse på stedet
  • Information om faciliteter:Aalbæk Kirke - ca. 3 km. Råbjerg Kirke - ca. 7 km Alternative steder til vielse : Vores have Skagen Råbjerg mile Stranden Aalbæk Havn
INFORMATION OMKRING ANNULLERING

Antal dages annulleringsfrist uden omkostninger: 60

INFORMATION OM ÅBNINGSTIDER
  • Åbent i flg. måneder: Januar, Februar, Marts, April, Maj, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, December
  • Specielle åbningstider: Lukket i uge 1, 2 og 3
PLACERING
  • Skagensvej 42, 9982 Ålbæk, Danmark

    Get Directions
KONTAKTINFORMATIONER
  • Skagensvej 42, 9982 Ålbæk, Danmark

  • +4598489022
LINKS
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
FÅ ET GRATIS TILBUD

    Galleri
  • Ingen kommentarer endnu.
  • Tilføj en anmeldelse

    Skriv et svar · Annuller svar

    You must be logged in to post a comment.

    Tilmelding til nyhedsbrev

    * Skal udfyldes

    Vi hjælper dig med at finde det helt rigtige festlokale eller sted til dit næste arrangement.

    © ArrangementGuiden 2022
    CVR nr. 26802679

    Sociale Medier

    • Instagram
    • Facebook
    • LinkedIn

    Kontakt

    • kontakt@arrangementguiden.dk
    • 6081 6046

    Genveje

    • Om os
    • Logoer & Presse
    • Bloggen
    • Om os
    • Logoer & Presse
    • Bloggen

    Huskelister

    • Babyshower
    • Barnedåb
    • Børnefødselsdag
    • Begravelse
    • Bryllup
    • Bryllupsdage
    • Familiesammenkomst
    • Konfirmation
    • Polterabend
    • Andre Arrangementer
    • Babyshower
    • Barnedåb
    • Børnefødselsdag
    • Begravelse
    • Bryllup
    • Bryllupsdage
    • Familiesammenkomst
    • Konfirmation
    • Polterabend
    • Andre Arrangementer

    Kurv

    • Facebook
    • Twitter
    • WhatsApp
    • Telegram
    • LinkedIn
    • Tumblr
    • VKontakte
    • Mail
    • Copy link