Bliv partner på ArrangementGuiden

Afspil video

Opret bruger

For at blive Partner skal du først oprette dig som bruger.

Derfor skal du være med..

ArrangementGuiden matcher vi kundernes ønsker og behov med mulige udbydere af produkter og services inden for planlægning af arrangementer. 

Som udbyder inden for arrangementsbranchen bliver du altså markedsført direkte overfor mulige kunder, der søger lige præcist det, du tilbyder.

Vi har samlet over 300 partnere allerede, og vokser hele tiden. Læs de flotte ord vi har modtaget nedenunder.

Tanken er at alle udbydere i Danmark skal være en del af ArrangementGuiden. Guiden har mange søgekriterier, så de kunder, som du får henvendelser fra, søger netop det, du tilbyder. 

Derudover bliver alle udbydere ved søgninger vist efter tilfældighed, så man får en retfærdig visning af resultatet på din søgning. På denne måde har både store og små udbydere lige chance for at få kunder. Det synes vi er mest fair for alle parter.

Hør hvad vores partnere siger om os...

”Da jeg blev kontaktet af Pia omkring ArrangementGuiden kunne jeg straks se potentialet!

Vi som branche bruger rigtig mange resurser på at informere og tiltrække gæster, og rigtig meget er spildt, da vi skal betale enten meget høje oprettelsesgebyr, uden garanti for kunder, eller meget høje henvisningsprovisioner.

Her har vi med et redskab at gøre som er meget brugervenligt for os, og for kunden, samt vil kunne hjælpe med at tiltrække nye potentielle kunder, uden det koster os ”al verden”.

Kokkedal Slot

Jeg har været med på ArrangementGuiden fra start af. Fra første måned fik jeg bestillinger og henvendelser, så udgiften på 1000 kroner er tjent ind mange gange.

Jeg synes, at det er en super idé at samle mange af branchens udbydere, så det er nemt og overskueligt for kunden at bestille alt til deres fest.

Fremover skal kunderne kun bestille et sted ... på ArrangementGuiden !


Jeg kan varmt anbefale at være med på ArrangementGuiden !

Jacob Ernst
Catering

Jeg har kun gode ting at sige om ArrangemenGuiden og vil anbefale det til alle der arbejder i arrangementbranchen.

ArrangementGuiden har givet mig flere kunder og de 1000 kr. var allerede tjent ind på den
første kunde. Stor anbefaling herfra!”

Anders Andresen
Tryllekunstner

Oftest stillede spørgsmål

Ja – du kan altid ændre de data – både tekster og billeder, som du har liggende på din egen side og de oplysninger, der danner grundlag for søgningen.

Nej – der er kun det årlige administrationsgebyr og du skal ikke betale kommision eller lignende – ligegyldigt hvor mange arrangementer, der går til dit sted

Vi samarbejder så længe begge parter har lyst – så du kan til hver en tid oplyse os om, at du ikke længere ønsker at være partner.

Man kan altid skifte til en større pakke i perioden. Ønskes en mindre pakke ændres dette ved pakkens udløb.

Du kan til enhver tid opsige aftalen ved at kontakte os på kontakt@arrangementguiden.dk.

Ved indgåelse af aftale overtager partneren ansvaret for de oplysninger, der ligger på partneres egen side med data

I tvivl eller andre spørgsmål?

Ring til mig for at høre mere på tlf. 6081 6046 eller skriv til pia@arrangementguiden.dk