• Lokaler
        • Privat
  • Mad og drikke
        • Catering
        • Festkager
        • Drikkevarer
  • Leje
        • Duge & Service
        • Teltudlejning
        • Festudstyr
        • Lys & Lyd
  • Underholdning
        • Musik
        • Aktiviteter
        • Underholdning
        • Taler
        • Gods, reception, bryllup, sal, lyskæder, champagne, skål, bryllupsgæster
  • Personale
        • Transport
        • Køkken & Servering
        • Fotograf & Video
        • Hår, Makeup & Negle
        • Fest & Eventarrangør
  • Alt til festen
        • Blomster
        • Bouquet til bryllup
        • Festartikler & Pynt
        • Gaver & Smykker
        • Invitation & grafik
Bliv partner
Søg
Close this search box.
  • Lokaler
  • Mad og drikke
  • Leje
  • Underholdning
  • Personale
  • Alt til festen
  • Min Konto

Danhostel Flensborg Fjord

  • INFORMATION
  • GALLERI
  • ANMELDELSER 0
  • prev
  • next
  • Ring nu
  • Gå til hjemmeside
  • Skriv en anmeldelse
  • Del
  • prev
  • next
BESKRIVELSE

Hold din næste fest på Flensborg Fjord, her er plads til 135 personer i den store festsal.

Vi kan stå for hele arrangementet inkl. alt med mad leveret fra Benniksgaard. Kom ind og se stedet og lad os hjælpe med at skræddersy din fest. Flensborg Fjord ligger kun et par kilometer fra den smukke fjord og er nyrenoveret med 54 dobbeltværelser (29 med eget bad og toilet, 6 med eget badeværelse som ligger på gangen og 19 værelser, hvor de deler badeværelse 2 værelser af gangen.) . Flensborg Fjord har til huse i den tidligere Rinkenæs Efterskole, hvorfor vi kan byde på en række ekstra faciliteter (nogle kræver pladsbestilling) som blandt andet: Idrætshal til 450 personer Foredragssal til 150 personer 6 lokaler til 25 personer Vi har faciliteterne til større gruppearrangementer. Private såvel som i firmaregi. Flensborg Fjord er  i familie med det nærliggende firestjernede Benniksgaard Hotel, som ligger bare 150 meter væk. Vi ser frem til at byde dig velkommen.

GALLERI
MAD
  • Madmuligheder: Frokost, Aften
  • Specialkost og allergener (ved forudbestilling):Mulighed for vegansk menu, Mulighed for vegetarisk menu, Kan tage hensyn til nøddeallergi, Kan tage hensyn til laktoseallergi, Kan tage hensyn til glutenallergi, Kan tage hensyn til skaldyrsallergi, Kan tage hensyn til mælkeproteinallergi, Kan tage hensyn til æggeallergi
DETALJER OM STEDET
  • Stil på bygning og atmosfære : Anderledes, Familieorienteret med ting til børn
  • Lokalekapacitet: 450
  • Minimum antal gæster for at få eget lokale: 10
  • Kan medbringe egen: DJ, Band
  • Åben for:Natmad
  • Mulighed for eksklusivitet: Ja
  • Typer af arrangementer : Barnedåb, Bryllup, Familie- og vennesammenkomst, Fødselsdagsfest, Jubilæum, Kobber- sølv- guldbryllup mv., Konfirmation, Mindesammenkomst, Reception
OVERNATNING
  • Overnatningsmulighed:Ja - på stedet
  • Værelser:48
  • Dobbeltværelser:48
  • Sengepladser:204
FACILITETER
  • Adgangsforhold: Gratis parkering, Handicapvenligt, Tæt på offentlig transport
  • Stedets faciliteter: Dansegulv, Mikrofoner, Projekter og Lærred, Motionsrum, Scene, Separat velkomstområde, Tilstødende lokale til kaffen, Gåafstand til kirke, Mulighed for vielse på stedet
  • Information om faciliteter:Ved fjorden
INFORMATION OM ÅBNINGSTIDER
  • Åbent i flg. måneder: Marts, April, Maj, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, December
PLACERING
  • Sejrsvej 100, 6300 Gråsten, Danmark

    Get Directions
KONTAKTINFORMATIONER
  • Sejrsvej 100, 6300 Gråsten, Danmark

  • + 45 73 11 58 48
FÅ ET GRATIS TILBUD

    Galleri
  • Ingen kommentarer endnu.
  • Tilføj en anmeldelse

    Skriv et svar · Annuller svar

    You must be logged in to post a comment.

    Tilmelding til nyhedsbrev

    * Skal udfyldes

    Vi hjælper dig med at finde de helt rigtige udbydere til dit næste arrangement.

    © ArrangementGuiden 2023
    CVR nr. 26802679

    Sociale Medier

    • Instagram
    • Facebook
    • LinkedIn

    Kontakt

    • kontakt@arrangementguiden.dk
    • 6081 6046

    Genveje

    • Om os
    • Logoer & Presse
    • Bloggen
    • Handelsbetingelser
    • Om os
    • Logoer & Presse
    • Bloggen
    • Handelsbetingelser

    Huskelister

    • Babyshower
    • Barnedåb
    • Børnefødselsdag
    • Begravelse
    • Bryllup
    • Bryllupsdage
    • Familiesammenkomst
    • Konfirmation
    • Polterabend
    • Andre Arrangementer
    • Babyshower
    • Barnedåb
    • Børnefødselsdag
    • Begravelse
    • Bryllup
    • Bryllupsdage
    • Familiesammenkomst
    • Konfirmation
    • Polterabend
    • Andre Arrangementer

    Kurv

    • Facebook
    • Twitter
    • WhatsApp
    • Telegram
    • LinkedIn
    • Tumblr
    • VKontakte
    • Mail
    • Copy link