• Lokaler
        • Privat
  • Mad og drikke
        • Catering
        • Festkager
        • Drikkevarer
  • Leje
        • Duge & Service
        • Teltudlejning
        • Festudstyr
        • Lys & Lyd
  • Underholdning
        • Musik
        • Aktiviteter
        • Underholdning
        • Taler
        • Gods, reception, bryllup, sal, lyskæder, champagne, skål, bryllupsgæster
  • Personale
        • Transport
        • Køkken & Servering
        • Fotograf & Video
        • Hår, Makeup & Negle
        • Fest & Eventarrangør
  • Alt til festen
        • Blomster
        • Bouquet til bryllup
        • Festartikler & Pynt
        • Gaver & Smykker
        • Invitation & grafik
Bliv partner
Søg
Close this search box.
  • Lokaler
  • Mad og drikke
  • Leje
  • Underholdning
  • Personale
  • Alt til festen
  • Min Konto

Hotel Vinhuset

  • INFORMATION
  • GALLERI
  • ANMELDELSER 0
  • prev
  • next
  • Ring nu
  • Gå til hjemmeside
  • Skriv en anmeldelse
  • Del
  • prev
  • next
BESKRIVELSE

Det perfekte arrangement starter hos Hotel Vinhuset...

Alle livets fester på Hotel Vinhuset opfylder dine ønsker til den perfekte dag, lige fra bryllupsfesten, en af livets mange fester, barnedåb eller firmareceptionen.

Vi tilbyder flere flotte lokaler i forskellige størrelser fra 10-120 personer.

Begynd med en velkomstdrink i den hyggelige gårdhave, Vinhusbaren eller i det tilstødende lokale til den gamle teatersal.

Der dækkes smukt op i lokalet efter jeres ønsker.

Er der behov for overnatning i forbindelse med festen kan dette tilbydes til attraktive priser. Værtsparret overnatter uden beregning.

Har i specielle ønsker til jeres fest, så kan vi være behjælpelige med at finde musik, limosinekørsel mm.

Ring endelig ved spørgsmål eller brug kontaktformularen her på siden.

GALLERI
MAD
  • Madmuligheder: Brunch, Frokost, Aften
  • Specialkost og allergener (ved forudbestilling):Mulighed for vegansk menu, Mulighed for vegetarisk menu, Kan tage hensyn til nøddeallergi, Kan tage hensyn til laktoseallergi, Kan tage hensyn til glutenallergi, Kan tage hensyn til skaldyrsallergi, Kan tage hensyn til mælkeproteinallergi, Kan tage hensyn til æggeallergi
PRISER
  • Prisklasse: Billig, Moderat
  • Festpakke pr. person (eksl. drikkevarer):185
  • Festpakke pr. person fra (inkl. drikkevarer):835
  • En festpakke inkluderer:Brunch arrangement varer 4 timer - fra 185 kr 5 timers arrangement uden drikkevarer - dog incl. velkomstdrink - fra 475 kr * Velkomstdrink * 3 retters menu eller buffet 7 timers arrangement incl. drikkevarer (max 4 timer under middagen) fra 835 kr * Velkomstdrink *3 retters menu eller buffet * Husets vin, øl og vand ad libitum under middagen (max 4 timer) * Et glas husets dessert eller portvin * Kaffe med et stk petit four * Natmad efter jeres valg
  • Bemærkninger om priser: Priser på arrangementer er incl. duge, servietter, lys og blomster
DETALJER OM STEDET
  • Stil på bygning og atmosfære : Historisk, Charmerende, Helt unikt, Hyggeligt, Romantisk
  • Lokalekapacitet: 120
  • Minimum antal gæster for at få eget lokale: 20
  • Kan medbringe egen: DJ, Band, Vin og/eller Alkohol (MOD Proppenge)
  • Åben for:Natmad, Fest og dans til ud på natten (min. frem kl. 2), Fest og dans natten lang (min. frem til kl. 4)
  • Information om sluttidspunkt:Ønskes tid udover det aftalte kan det tilkøbes mod kr. 1000,- pr. påbegyndt time Kl. 02.00 skal døre og vinduer lukkes og musikken skrues ned, af hensyn til andre gæster på hotellet.
  • Mulighed for eksklusivitet: Ja
  • Information om eksklusivitet: Det kræver at man lejer hele hotellet
  • Typer af arrangementer : Babyshower, Barnedåb, Børnefødselsdag, Bridge arrangement, Bryllup, Bus arrangementer, Cocktail party, Familie- og vennesammenkomst, Fødselsdagsfest, Golf arrangement, Jubilæum, Julefrokost, Kobber- sølv- guldbryllup mv., Konfirmation, Mindesammenkomst, Polterabend, Reception, Studentergilde, Surprise party, Yoga arrangement
OVERNATNING
  • Overnatningsmulighed:Ja - på stedet
  • Værelser:56
  • Dobbeltværelser:52
  • Sengepladser:127
  • Information vdr. overnatning:Der er overnatning til festpriser ved arrangement på hotellet. Værtsparret overnatter uden beregning - dog betales der for morgenmaden.
FACILITETER
  • Adgangsforhold: Gratis parkering, Tæt på offentlig transport
  • Information om adgangsforhold: Der er gratis parkering i nærheden af hotellet.
  • Stedets faciliteter: Adgang til eget udendørsområde (have, terrasse), Dansegulv, Lydanlæg, Projekter og Lærred, Scene, Separat velkomstområde, Tilstødende lokale til kaffen, Gåafstand til kirke
  • Information om faciliteter:Sct. Peders Kirke ligger lige overfor Hotel Vinhuset
INFORMATION OMKRING ANNULLERING

Arrangementer kan afbestilles ind til 42 dage før arrangementsdatoen - dog 6 måneder ved afholdelse af konfirmation. BEMÆRK at der under alle omstændigheder skal betales et ekspeditionsgebyr,, som IKKE tilbagebetales ved aflysning

INFORMATION OM ÅBNINGSTIDER
  • Åbent i flg. måneder: Januar, Februar, Marts, April, Maj, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, December
  • Specielle åbningstider: Vi har lukket for selskaber den 23. og 24. december samt nytårsaften. Ved selskaber mellem jul og nytår, så kontakt os venligst i meget god tid på kontaktformularen her på siden. Det skal som minimum være et 7 timers arrangement, der bookes.
BÆREDYGTIGHED
  • REFOOD mærke
Ja
ANDRE TILTAG DER GAVNER BÆREDYGTIGHED

Vi arbejder meget med at formindske madspild -og på at få plastik helt ud af vores hverdag

BEMÆRK

Bemærk at der er ikke elevator på hotellet. Vi råder over 5 værelser samt festlokale i stueplan.

Parkering kan ske på gratis parkeringsplads ca. 200 meter fra hotellet

PLACERING
  • Sct Peders Kirkeplads 4, 4700 Næstved, Danmark

    Get Directions
KONTAKTINFORMATIONER
  • Sct Peders Kirkeplads 4, 4700 Næstved, Danmark

  • + 45 5572 0807
LINKS
  • Facebook
FÅ ET GRATIS TILBUD

    Galleri
  • Ingen kommentarer endnu.
  • Tilføj en anmeldelse

    Skriv et svar · Annuller svar

    You must be logged in to post a comment.

    Tilmelding til nyhedsbrev

    * Skal udfyldes

    Vi hjælper dig med at finde de helt rigtige udbydere til dit næste arrangement.

    © ArrangementGuiden 2023
    CVR nr. 26802679

    Sociale Medier

    • Instagram
    • Facebook
    • LinkedIn

    Kontakt

    • kontakt@arrangementguiden.dk
    • 6081 6046

    Genveje

    • Om os
    • Logoer & Presse
    • Bloggen
    • Handelsbetingelser
    • Om os
    • Logoer & Presse
    • Bloggen
    • Handelsbetingelser

    Huskelister

    • Babyshower
    • Barnedåb
    • Børnefødselsdag
    • Begravelse
    • Bryllup
    • Bryllupsdage
    • Familiesammenkomst
    • Konfirmation
    • Polterabend
    • Andre Arrangementer
    • Babyshower
    • Barnedåb
    • Børnefødselsdag
    • Begravelse
    • Bryllup
    • Bryllupsdage
    • Familiesammenkomst
    • Konfirmation
    • Polterabend
    • Andre Arrangementer

    Kurv

    • Facebook
    • Twitter
    • WhatsApp
    • Telegram
    • LinkedIn
    • Tumblr
    • VKontakte
    • Mail
    • Copy link