• Lokaler
        • Privat
  • Mad og drikke
        • Catering
        • Festkager
        • Drikkevarer
  • Leje
        • Duge & Service
        • Teltudlejning
        • Festudstyr
        • Lys & Lyd
  • Underholdning
        • Musik
        • Aktiviteter
        • Underholdning
        • Taler
        • Gods, reception, bryllup, sal, lyskæder, champagne, skål, bryllupsgæster
  • Personale
        • Transport
        • Køkken & Servering
        • Fotograf & Video
        • Hår, Makeup & Negle
        • Fest & Eventarrangør
  • Alt til festen
        • Blomster
        • Bouquet til bryllup
        • Festartikler & Pynt
        • Gaver & Smykker
        • Invitation & grafik
Bliv partner
Søg
Close this search box.
  • Lokaler
  • Mad og drikke
  • Leje
  • Underholdning
  • Personale
  • Alt til festen
  • Min Konto

Rødvig Ferieby

  • INFORMATION
  • GALLERI
  • ANMELDELSER 0
  • prev
  • next
  • Ring nu
  • Gå til hjemmeside
  • Skriv en anmeldelse
  • Del
  • prev
  • next
BESKRIVELSE

Rødvig Ferieby

Selskabslokaler: Planlægger I den store fest, og gerne selv vil hygge med borddækningen og sætte jeres helt eget præg på udsmykningen, så er det lige vores sted I leder efter. Vores 2 lyse selskabslokaler kan lejes hver for sig eller samlet. Det lille lokale har plads til 50 personer. Det store lokale har plads til 90 personer. Mange af vores gæster lejer begge lokaler, hvor der dækkes op til spisning i det store lokale og det lille lokale bruges til velkomstdrink og kaffen efter middagen. I forbindelse med selskabslokalerne har vi en dejlig terrasse, hvor velkomstdrinken også kan nydes. Tipier: Søger I et anderledes sted til afholdelse af jeres fest kan vi anbefale vores tipier med levende lys, bål, og fåreskind på bænkene – en hel unik stemning. I forbindelse med vores tipier har vi et stort grillområde som også kan benyttes. Skovhuset/familiehuset: Skal I holde en lille familiekomsammen med 20-30 personer er ”Skovhuset” det helt perfekte sted. Skovhuset har 7 dobbeltværelser med eget bad og toilet, hertil kan suppleres med omkringliggende huse hvis der mangler sovepladser.

GALLERI
KIG MED
MAD
  • Madmuligheder: Brunch, Frokost, Aften, Lokaler uden mad
PRISER
  • Prisklasse: Moderat
  • Mindstepris for lokaleleje: 7000
  • En festpakke inkluderer:Hos os lejer du lokalerne og kommer selv ”indholdet” ind i lokalet, dvs. dækker borde, pynter lokaler, laver mad eller køber mad fra catering firma og medbringer drikkevarer. Vi kan hjælpe med kontakt til serveringspiger, der sætter prikken over i’et ved at sørge for, at alt det praktiske bare kører, som det skal. Der er mulighed for tilkøb af morgenbuffet dagen efter festen, så I slipper for at tænke på det.
  • Bemærkninger om priser: For at leje vores festlokale, skal man leje minimum 3 hytter - mindstepris for festlokale og 3 hytter er kr. 7000 og der kan sove 18 personer
DETALJER OM STEDET
  • Stil på bygning og atmosfære : Anderledes, Ligger naturskønt, Familieorienteret med ting til børn
  • Lokalekapacitet: 100
  • Minimum antal gæster for at få eget lokale: 1
  • Kan medbringe egen: DJ, Catering, Vin og/eller Alkohol (UDEN Proppenge)
  • Åben for:Natmad, Fest og dans til ud på natten (min. frem kl. 2), Fest og dans natten lang (min. frem til kl. 4)
  • Information om sluttidspunkt:Værtsparret bestemmer hvornår fest og bar lukker, ved brugen af sund fornuft, så der ikke spilles høj musik for åbne vinduer o.lign. Men vi anbefaler at festen slutter kl. 03.00.
  • Mulighed for eksklusivitet: Ja
  • Information om eksklusivitet: Det er muligt at leje hele feriebyen med alle 26 feriehuse og selskabslokalerne.
  • Typer af arrangementer : Bryllup, Familie- og vennesammenkomst, Fødselsdagsfest, Jubilæum, Julefrokost, Kobber- sølv- guldbryllup mv., Konfirmation
OVERNATNING
  • Overnatningsmulighed:Ja - på stedet
  • Værelser:52
  • Dobbeltværelser:52
  • Sengepladser:172
  • Morgenmad:Kan tilkøbes
  • Information vdr. overnatning:Der er 26 huse med hver 2 dobbeltværelser - i hvert hus er der et badeværelse. I alle huse kan der ligeledes overnattes på hems og nogle huse har også sovesofa i stuen.
FACILITETER
  • Adgangsforhold: Gratis parkering, Opladning af EL bil, Handicapvenligt, Tæt på offentlig transport
  • Information om adgangsforhold: Gratis parkering Vi afhenter folk ved togstationen uden beregning
  • Stedets faciliteter: Adgang til anretter køkken, Adgang til Barfaciliteter, Dansegulv, Yoga Egnet, Mikrofoner, Lydanlæg, Overdækket udendørs arrangement, Overdækket Rygeområde, Separat velkomstområde, Tilstødende lokale til kaffen, Sammenhængende lokaler, Mulighed for vielse på stedet
  • Information om faciliteter:Højerup gamle kirke kan anbefales til vielsen. Et smuk sted med fabelagtig udsigt over havet. Eller bliv viet i vores skønne grønne områder og hold festen i vores festlokale bagefter
INFORMATION OMKRING ANNULLERING

Der betales et reservationsgebyr på kr. 2000 ved booking på mere end et år ud i fremtiden. Ved annullering senere end 6 uger før arrangementsdatoen betales fuld lejepris.

INFORMATION OM ÅBNINGSTIDER
  • Åbent i flg. måneder: Januar, Februar, Marts, April, Maj, Juni, September, Oktober, November, December
  • Specielle åbningstider: Det er ikke muligt at booke selskabslokalerne i juli og august måned
BEMÆRK

Vi hjælper gerne med planlægning af jeres fest, med gode ideer og muligheder, så festen bliver jeres bedste fest i vores skønne naturområde.

Ved leje af vores selskabslokaler kræver vi leje af minimum 3 feriehuse.

PLACERING
  • Strandgabsvej 29, 4673 Rødvig Stevns, Danmark

    Get Directions
KONTAKTINFORMATIONER
  • Strandgabsvej 29, 4673 Rødvig Stevns, Danmark

  • +45 2323 7484
LINKS
  • Facebook
  • Instagram
FÅ ET GRATIS TILBUD

    Galleri
  • Ingen kommentarer endnu.
  • Tilføj en anmeldelse

    Skriv et svar · Annuller svar

    You must be logged in to post a comment.

    Tilmelding til nyhedsbrev

    * Skal udfyldes

    Vi hjælper dig med at finde de helt rigtige udbydere til dit næste arrangement.

    © ArrangementGuiden 2023
    CVR nr. 26802679

    Sociale Medier

    • Instagram
    • Facebook
    • LinkedIn

    Kontakt

    • kontakt@arrangementguiden.dk
    • 6081 6046

    Genveje

    • Om os
    • Logoer & Presse
    • Bloggen
    • Handelsbetingelser
    • Om os
    • Logoer & Presse
    • Bloggen
    • Handelsbetingelser

    Huskelister

    • Babyshower
    • Barnedåb
    • Børnefødselsdag
    • Begravelse
    • Bryllup
    • Bryllupsdage
    • Familiesammenkomst
    • Konfirmation
    • Polterabend
    • Andre Arrangementer
    • Babyshower
    • Barnedåb
    • Børnefødselsdag
    • Begravelse
    • Bryllup
    • Bryllupsdage
    • Familiesammenkomst
    • Konfirmation
    • Polterabend
    • Andre Arrangementer

    Kurv

    • Facebook
    • Twitter
    • WhatsApp
    • Telegram
    • LinkedIn
    • Tumblr
    • VKontakte
    • Mail
    • Copy link